2020-05-05

Information

Regler som gäller när vi studerar hemma

Regler i butikerna | butiksloppis.se

  1. Är du sjuk eller inte kan arbeta 3 timmar måste du meddela mig. Skriv på Whats App.

  2.  Du ska arbeta med skoluppgifter 3 timmar varje dag = Minst 2 uppgifter på Lunis varje dag.
    Om du inte gör det kommer du att få frånvaro.
    Jag meddelar Arbetsförmedlingen och Socialen.

  3. Du måste göra de läxorna du får av mig. De ska du INTE göra när vi har lektion, då ska du arbeta med uppgifterna på LUNIS.

  4. Min arbetstid på sfi är Mån - tors 8:00 - 14:30 och fred. 8:00 - 12:00
    - Jag finns för att hjälpa dig varje dag 8:30 - 12:00

    - Väljer du att studera på annan tid så svarar jag inte på Whats app och jag rättar inga uppgifter efter kl 14:30.
  5. Vi jobbar med varje kapitel på Lunis i 3 veckor, det betyder att du ska hinna göra 6 övningar varje vecka.

De här reglerna är för att du ska lära dig svenska. De är inte för mig, jag gör det för dig för att du ska bli klar med D-kursen.




Inga kommentarer: