2020-03-17

Viktig information till D2



Från onsdag 18/ 3 är skolan stängd. 

Alla elever fortsätter att studera men man måste studera hemma. Du kan skriva med mig på Whats up mellan 8:30 - 16.30 varje dag om du behöver hjälp!!!


Det första du måste göra är att skaffa dig en gmail adress för att det ska fungera för mig. Skicka den till mig 

elisabeth.klippel.berglof@alleskolan.com 

Skriv ditt namn så jag vet vems adress det är. 

De här reglerna gäller tills skolan öppnar igen.

  • Du ska studera 3 timmar varje dag men nu får du göra det hemma. Du kan studera när det passar dig.
  • Du får bara närvaro om du skickar in de uppgifter du får av mig att jobba med.
  • Du ska titta på Whats up varje dag där hittar du länk till den uppgiften du ska arbeta med. Du ska skriva läst varje dag till mig när du läst vilken uppgift du ska jobba med.
  • All information får du på whats up
  • Alla skrivuppgifter ska du skriva i och sedan skicka i ett mail till mig. Det är viktigt så jag kan öppna dina uppgifter och rätta dem till dig. Sedan skickar jag tillbaka dem till dig.

Viktigt

För att få närvaro MÅSTE du göra uppgifterna.

Annars får du frånvaro som rapporteras till Arbetsförmedlingen eller Försäkringskassan och då får du inga pengar.







Inga kommentarer: